Mysiga djur och sommarglädje.

Jag känner mig riktigt seg idag. Men inte på något negativt sätt, tvärtom. Det är skönt att bara ligga i soffan och äta bullar och dricka saft och kolla på Greys. Man kan njuta lite mer av det när man har börjat dagen på ett nyttigt sätt.

Gick upp ganska tidigt imorse och gav mig ut på en cykeltur som blev längre än jag trodde. Mötte upp Sandra och hälsade på "hennes" islandshäster. (Det är inte hennes, men hon får rida där hur mycket hon vill). Blev några kanonmysiga timmar i stallet med någon timmes ridtur i solskenet. Det är verkligen underbara djur, just islandshästar tycker jag är väldigt speciella. Vackra, lugna, snälla och mysiga.

Det var motvind på vägen hem och jag som inte direkt är i någon toppform var helt slut när jag kom fram. Men jag har i alla fall fått motion, gjort nytta, blivit avstressad, umgåtts med en underbar vän samt haft en helmysig förmiddag samtidigt. Perfekt vardagsnöje.

Nu börjar det bli dags att ta tag i saker igen. Midsommar behöver lite planerng och eftersom ingen annan verkar vara villig att tag i det blir det nog jag som får fixa. Men det gör inte så mycket, det är mest kul och hursomhelst kan det inte bli sämre än förra året. Ni kan läsa om den snedfyllan här.

Men först ska jag in till stan och träffa Burr och Oscar och säkert några fler. Sommarlov är bara så fint.

Kommentarer
Postat av: Jerry

Aaah jag såg dig på stan idag :P jag satt med en kompis på Georges, vi har inte setts på länge därför jag inte kom fram å hälsa.

2008-06-17 @ 21:47:03
URL: http://thecubeproject.com
Postat av: Kimia

men där har du ju dina hästar!

2008-07-01 @ 21:20:52
URL: http://kimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0