Göteborgsvarvet 2011.

Det går inte alltid som man tänkt sig, och den här gången nådde jag dessvärre inte upp till mitt mål. Jag visste ju att jag var sämre tränad än för två år sedan, men hade ändå hoppats på att komma under två timmar. Väderförhållandena var ultimata men någonting fattades och första milen gick segt. Efter femton började det lossna och jag kunde öka tempot, men då var det försent. Kom i mål på 2:02:43 och var inte så trött som jag borde ha varit.

Nej, en liten missberäkning, men skam den som ger sig. Inför den här tävlingen hade jag intalat mig själv att detta var sista gången. Nu räknar jag ner dagarna till nästa år då jag banne mig ska komma i toppform lagom till varvet och springa på en kanontid.


(Bild från 2009. Stolt tjej.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0