Ledighet, ny mobil och träning.

Torsdag kväll, jag är alldeles slut men ganska stolt över mig själv! Fått mycket gjort i veckan och hunnit ikapp lite i plugget.

Igår var jag ledig och passade på att cykla ner till Novalund för att inhandla en ny mobil. Äntligen! (Råkade paja min gamla på jobbet i somras). Jag är inte riktigt för det där med att betala åskilliga tusenlappar för att få den senaste telefonen med alla häftiga funktioner som man ändå inte använder. En hyfsat liten, hållbar och lättnavigerad mobiltelefon med snygg design och bra batteritid var mina krav, och denna passade perfekt.


Hann även med att städa hela lägenheten, samtidigt som jag körde fyra tvättmaskiner, pluspoäng till mig! Vi har lyckats stöka ner rejält de senaste veckorna, det var grejer överallt och tog ett antal timmar att få färdigt, men fint blev det!

Idag var det plugg som gällde, lektioner mellan åtta och tre och sedan svängde jag förbi Brange o co på Helsingkrona för att göra inlämningsuppgifter i termodynamik. Hemma vid sextiden, bytte om och stack sedan ut på en löprunda. Förkylningen har äntligen börjat ge med sig lite så jag kände att det var dags, riktigt bra idé! För att vara första seriösa träningspasset sedan i maj (och med tanke på att jag varit rejält förkyld i två veckor) gick det sjukt bra!  Bara att fortsätta köra så ska jag nog snart vara i form igen :).

Och en härlig helg väntar! Imorgon är det brudkväll, alla tjejer i klassen är inbjudna till en klasskompis där vi ska käka pizza och dricka öl och eventuellt fortsätta kvällen på nation. Kul!

På lördag blir det en heldag + natt i Malmö med Johan och på söndag bär det av till Köpenhamn. Looking forward to it!



Puss Felle

Kommentarer
Postat av: Sara

hmm, aik äger !

vi får väll se hur det blir med den saken, jag tror vi möter dom nästa vecka typ tisdag lr nått.

2008-09-18 @ 22:41:36
URL: http://littetookig.blogg.se/
Postat av: Linn

hoppas ni har det grymt i Köpenhamn idag. tänkte försöka efterlikna din effektivitet med tvättning o städning idag, men det sket sig för alla tvättider var upptagna... så jag slappar istället. =) hör av dig för träning i veckan! PK

2008-09-21 @ 10:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0