Koffein gör susen.

Idag skänker jag en tanke åt och ett stort tack till den etiopiske getherde som enligt mytologin uppfann kaffet.

Jag sov inget vidare inatt. Hade för ovanlighetens skull väldigt svårt att somna och när jag äntligen lyckades med det stördes sömnen av konstiga drömmar. Hemska drömmar. Jag var vidrigt trött imorse. Inget att göra åt, det var bara att kliva upp och åka till skolan.

Typiskt nog var det idag vi hade fyra föreläsningar på samma dag. Åtta timmars lyssnande och antecknande. Hälften av dessa fyllda av termodynamiska isotermer och entropigenereringar. Vilket sömnpiller! Som sagt, tur att kaffe finns!

Jag känner mig inte direkt piggare nu, men jag tror jag blir. Ska strax åka iväg till Victoriahallen, dags för den stora matchen! Wish me luck!

Puss&Kram
Felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0