Vinbrännboll.

Hellu! Sitter i soffan och äter Ben&Jerry's-glass, sjukt gott, och slutade skolan för två timmar sen. Skönt med en ledig eftermiddag igen. Det behövs!

I tisdags var det vinbrännboll, det allra sista vi gjorde mer våra faddergrupper. Matcherna drog igång vid fyratiden och skulle sluta vid åtta men sista timmens matcher ställdes in. Då var det redan totalt kaos och stort disco på brännbollplanen.


Maskin Chess Association - underbar grupp!


Jag, Micke och Erik


I-sbjörnen (I:s maskot)

Själva brännbollen gick till så att alla tävlande hade varsin mugg. När man har slagit iväg bollen ska man istället för att runda koner skynda sig bort till de stora hinkarna med vin och hinna dricka så mycket som möjligt.


Krisse har en fin teknik för att få med sig muggen - hel


Vårt lag blev utebrända - jag och Lotta fastnade vid vinhinken


Jag, Lotta och Erik


Som sagt, vi blev utebrända. Robin vill ha allt för sig själv.


Jag och nolla klättrar


Micke och Erik försöker slänga i Lotta i sjön-sjön


Gruppbild

På kvällen var det sedan fest i M-caféet. Bra drag på dansgolvet, men alla kände sig nog lite slitna och jag var hemma redan vid ett-tiden. Det var i vilket fall som helst en toppendag. Fullt ös och skön stämning!

Tråkigt att nollningen i stort sett är över för vår del, men man hade nog inte orkat så mycket mer. Jag ska jobba på en fest nästa vecka och helgen efter det är det nollelördag då vår bil ska vara med i lådbilsracet, that's it. Äntligen blir det lite tid över att umgås med de man försakat. Jag ska fundera ut ett sätt att ta igen det på!

Även dags att ta itu med pluggandet ordentligt. Vi har bara föreläsningar den här veckan och ännu inte fått några räkneuppgifter, men så fort de kommer gäller det att köra på. Hänga med från början, det är ett måste!

Puss Felle

Kommentarer
Postat av: Linn

Men vad skönt, då är det inte så mkt nollning kvar, så vi kan börja träna igen.=) onsdag? Jimmy har box vanlig kl 19.00, om du är frisk! (bli frisk) Sen kanske vi ändå ska boka tågbiljetter, de IC-tågen t Sthlm nu, annars går de väl upp ännu mer. blir ju typ 600 t/r, får man väl ta eftersom J o D fyller, men om du vill kan du ju fråga om mamma kan sponsra lite. PK

2008-09-08 @ 11:36:07
Postat av: Linn

Nu får du uppdatera snart! Jag skulle behöva ett mobilnummer från min mobil, kan du messa Anna Baggens nr till mig? PK

2008-09-11 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0