Lördag 27 september.

Helg, igen. Veckorna rinner iväg. Det här är första helgen på en månad som jag bara är hemma. Underskattat. Skönt att inte ha några måsten.

Sitter för tillfället i skolan och pluggar. Jätteeffektivt. Lotta räknar matte (sitter vid facebook), Johan är bakis och pluggar mikroekonomi (dricker vatten), Martin läser in (skriver av) teoridelen i termodynamik och jag försöker komma ikapp med vågrörelseläran. (Jag har slagait upp boken). Nej, ingen får så värst mycket gjort.

Jag är hungrig och seg.
Löpturen igår gick jättedåligt (trots att jag löste problemet med MP3n).
Det är soligt och mysigt höstväder ute och man borde gå på promenad och ha lövkrig, inte sitta inne.
Ikväll ska vi jobba i baren på en av lunds största fester med 1500 personer på eftersläppet, och jag har ångest..

Nej, här blev bara negativt och deprimerande. Fortsätter nån annan gång!

Puss Felle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0