Hur man vet att träningen gett resultat.

1. Jag orkar göra fyra pull ups istället för tre.
2. Jag blir inte längre andfådd av att cykla uppför backen på vägen till skolan.
3. Idag cyklade jag om fyra personer i backen på vägen till skolan, och blev inte omcyklad av en enda.
4. Det är inte längre plågsamt och jobbigt att ge sig ut på en löprunda, utan bara skönt.

Idag blev det fem-sex kilometer och det kändes hur bra som  helst. Lite för bra faktiskt. Jag hade bara tänkt köra en kortare runda, mest för att få träningsvärken ur kroppen och absolut inte dra på mig någon ny. Imorgon är det nämligen fotbollsmatch!

Ja...ni hörde rätt! Jag har råkat halka med i pi-arnas korplag och nu är det dags för seriestart. Jag har knappt rört en boll på fem år, vi i laget har inte tränat tillsammans en enda gång (jag vet inte ens vilka som ingår i laget?), jag har inga fotbollskläder här i Lund, inga benskydd, inga inneskor... Men jag tror att det kommer gå jättebra!

Puss Felle

Kommentarer
Postat av: Josefin

vill du låna fotbollskläder?? eller behöver ni hjälp :P Var tränar du nånstans? gerda eller nautilus? Behöver nån som släpar bort mig till gymmet:P

2008-09-29 @ 22:50:49
URL: http://www.jossefinast.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0