Felle är på gång.

Det blev en löptur i alla fall! Jag är helt död nu, men bra gick det. Höll ett hyfsat tempo i 35 minuter. Lätt duggregn, lagom kallt, bra musik i MP3-n...ja, allt var bra helt enkelt! Hoppas att siz är laddad för lite box senare i veckan så man kan fortsätta köra på!

Det mesta känns ändå rätt nice just nu. Visserligen är nollningen med alla fester över, men stämningen i skolan är helskön, LHC vann ikväll igen och leder serien, det är tre dagar kvar till csn och löning, jag är frisk och motiverad, imorgon ser ut att bli en grymt rolig kväll och folk är mest allmänt bra.

Men det är klart. Det finns jobbiga saker också. Här är gårdagens I-landsproblem fint illustrerat:

Felle: Alltså...fan vad jobbigt, jag har inte gjort mina förberedelseuppgifter till laben imorgon!
Johan: Men hade inte du fått Branges lösningar till dem?
Felle: Joo, men jag måste ju skriva av dem....

Ja. Vad ska man säga? Det är tufft att gå i skolan!

Puss Felle


Kommentarer
Postat av: Linn

Diggar ditt I-landsproblem sjukt mkt! Box ikväll, fast jag tar det lite lugnt! Kollar om du är inne på msn nån gång efter 6 så jag kan komma över!

PK

2008-09-24 @ 12:06:20
Postat av: Mormor

Fick din blogg av mamma när jag var i Linköping igår. Hoppas du inte har något emot det. Vi köpte kläder till Alva, som jag skall ha med när jag åker den 6 oktober. Roligt att läsa vad du gör. Köpenhamnsresan verkade skön. Kul att du kan skriva svenska, i stort sett. Kram. Mormor

2008-09-25 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0