Mario vs Termo.

Om jag hade haft lite mer pli på mig själv nu skulle jag ha suttit med näsan i termodynamiksboken och räknat uppgifter för brinnande livet.

Men det har jag inte. Därav förklaringen till varför jag klockan två en tisdagseftermiddag sitter med persiennerna neddragna och spelar Mario Forever och äter bullar.

Det här är en hård vecka, och jag var tvungen att ta igen mig lite.



Sjukt bra dag igår för övrigt! Linköpings HC visade åter igen var skåpet ska stå. De fyra timmarna i skolan gick som en dans. Strålande solsken på eftermiddagen, jag och siz sprang 7-8 km och jag var knappt trött efteråt. Och plugg på Helsingkrona på kvällen var mysigt.

Tisdag var det ja. Ikväll är det dags för match igen! Gunnars grabbar ska förhoppningsvis skaffa seriens snyggaste matchkläder i eftermiddag och när det har skett kan ingenting stoppa oss. Taggade till tusen!

Puss&Kram Felle

Kommentarer
Postat av: Jerry

Mario??? När det finns Sonic!!! :D

2008-10-07 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0