Vinst för grabbarna.

För er som vill veta så kan jag berätta att GG vann igår med 3-1 och jag bedömer mig egen insats som klart över förväntan!

(GG är alltså vårt lag. Det står för Gunnars Grabbar och syftar till Gunnar Sparr som har skrivit den kurslitteratur vi använder i matten samt är programledare på pi. Hur "grabbar" kom in i bilden är jag lite osäker på, det kan ju tyckas vara konstigt eftersom vi är ett mixlag med lika många tjejer som killar. Men nu behöver man ju inte vara så petig.)

Det var toppen! Sjukt kul att spela igen! Lite rörigt och osäkert i början och i halvtid stod det bara 1-1 men vi spelade upp oss rejält i andra halvlek. Det kändes dock att min kondition inte riktigt är på topp. Om några veckor så, då orkar man ge allt hela matchen. Bara att fortsätta träna!

Annars händer inte speciellt mycket nu. Skolan är mest tråkig. Nej, skolan är bara tråkig. Termodynamiken är fortfarande svår. Det fina höstvädret är borta och har ersatts av regn och rusk. I helgen måste jag plugga och festen på fredag har ställts in.

Men det gör ingenting. Jag är glad ändå!

Puss Felle

Kommentarer
Postat av: Johan

Grymt bra match, ni skojade verkligen med dem :)

Får forsätta spela bra så att de inte börjar mobba mig i skolan :) Puss

2008-10-01 @ 21:10:42
Postat av: Linn

2008-10-02 @ 08:34:05
Postat av: Linn

Oj, det gick lite för snabbt där... bra tränat igår med. Jag känner mig rätt mör idag... Ha det. PK

2008-10-02 @ 08:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0