They like me.

Jag fick en fyra på min tenta! Men jag har ingen aning om hur det gått till!

Hur jag än räknar kommer jag inte upp i den poängsumma jag tydligen lyckades hamna på. Den enda slutsats jag kan dra av detta är att jag måste fått poäng på 5b.

Uppgift 5b: Du befinner dig på en balkong i skärgården. Du kan precis urskilja en mast på en ö, fyra kilometer bort. Någon vinkel är blabla.... Beräkna mastens tjocklek.

Felles svar: Det står en palm i vägen för masten så tyvärr kan man inte beräkna hur tjock masten är. (Fin bild).

Jag tror att någon, med stor makt på skolan, tycker om mig. Det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahaha! du e ju bäst:P Jag fick 15.5... 4:a ligger tydligen på 16... funderar på att kolla på tentan... Men dock hade jag ju ingen palm....

2008-10-27 @ 17:22:28
URL: http://www.jossefinast.com
Postat av: Lotta

STÖRTSKÖN!

2008-10-27 @ 18:28:19
URL: http://gunsjo.blogg.se/
Postat av: Linn

Great! Stort grattis! Visste väl att syrran var bra på palmer! Apropå det, antar att det är lite kärvt med ekonomin o inte blir nån sista minuten för vår del? PK

2008-10-27 @ 18:44:32
Postat av: Emma

Är det så jag skall svara i övermorgon alltså? Tack för tipset!

2008-10-28 @ 09:14:52
URL: http://yemma.blogg.se/
Postat av: Linn

Jo, tänkte bara höra. Box imorrn? Jag kanske kan på fredag också. Men skulle bara höra hur det blir med IKEA, när tänkte ni åka på torsdag? Jag jobbar ju och kommer ju inte ifrån så tidigt som ni lyxpellar som säkert slutar tidigt... däremot är jag ledig HELA fre em (allhelgona) så skulle man inte kunna åka då istället? Smsa gärna, blir glad för sms i min ensamhet... Ha det så kul ikväll! PK

2008-10-28 @ 13:56:45
Postat av: Jessy

we like it, yes we do! :)

kul o se dig hemma i linkan!

puss

2008-10-28 @ 19:45:46
URL: http://lillkajsaqvist.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej! Du får ju uppdatera mig! Hur går det med IKEA? Säg inte att jag får åka dit själv, då kommer jag aldrig göra det.

Blir förresten galen av att vara ensam, måste prata med nån. O du är en kandidat, har du tid ikväll? PK

2008-10-29 @ 08:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0