Vi förlorade, men jag vann ändå.

Idag var det dags. Gunnars Grabbar spelade sin sista match för säsongen.

Spänningen var olidlig. Inför denna avgörande omgång låg tre lag i toppen på samma poäng, GG var ett av dem. Tråkigt nog lyckades vi inte få någon ordning på spelet och efter full tid var ställningen 3-3. I och med detta blev vi nedpetade till tredje plats i tabellen. En rätt usel avslutning på en annars strålande höstsäsong.

Kvällen var dock inte slut där. I den match som spelades direkt efter vår var ett av lagen en man kort, och jag blev tillfrågad om jag kunde ställa upp. Sagt och gjort, det säger man inte nej till!

Mitt nya lag vann,efter en hård kamp, med 3-1 och jag stod för två av målen. Därmed fick jag ändå hjälpa till att avgöra serien, eftersom detta lag nu stod som segrare. Kan tyckas vara lite illojalt, men i krig och fotboll är allt tillåtet. Huvudsaken är att man vinner!

Nu mår jag ganska illa. Det tär lite att spela sjuttiotvå minuter intensiv inneftboll. Speceillt när man precis blivit frisk från två veckors förkylning. Men det var värt. Sjukt kul att spela!

Kommentarer
Postat av: Linn

Wow, vad imponerad man blir. Kul att du fick vara med och vinna. OCH göra två mål!! Ser fram emot middag ikväll. Nu ska jag sluta ta internet-pauser och sätta igång o skriva istället... =( SES.PK

2008-11-19 @ 11:49:24
Postat av: Kimia

åh tack! äntligen någon som säger åt mig vad jag ska göra :) slipper jag bestämma själv!

2008-11-19 @ 16:29:44
URL: http://kimia.blogg.se/
Postat av: Lotta

grattis

2008-11-19 @ 21:16:50
URL: http://gunsjo.blogg.se/
Postat av: Jerry

Gött att det gick bra för er! För oss gick det åt fanders i årets första gokartrace, fucking jävla 4! När det finns en förstaplats liksom! Bara att bryta ihop och komma igen!

2008-11-19 @ 22:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0