I'm still alive.

Läsvecka tre är avklarad. Jag lever!

Blev rätt nice tillslut. En hel del sena eftermiddagar/kvällar i skolan. Några svordomar varje morgon jag vaknade och fortfarande hade taggtråd i halsen. Och mycket annat än plugg hanns inte med. Men mekanikarbetet är äntligen inlämnat och jag har haft en sjukt slapp helg.

Girls-weekend kan man säga. Jag och Linn fick besök av mamma och mormor. Käkat sjukt god mat, druckit massa vin, gått på stan, fikat, shoppat och så vidare. Besöket resulterade i att min frys och kyl numera är fylld av goda grejer, köket skinande rent och garderoben lite större. Dessutom är jag äntligen frisk, trots att lördagskvällen blev betydligt senare, och mycket blötare, än planerat.

Efter trerätters på Klostergatans vin och delikatess (helt fantastiskt gott) fick jag och Linn den briljanta idén att vi skulle ut och dansa. Den äldre halvan av familjen tog bussen hem medan vi gick till Herkules för att grunda.



Ja, vad gör man inte för att få så mycket alkohol som möjligt för pengarna? Jag beställde en Long island iced tea såklart. Vodka, gin, rom, tequila och cointreau. Mmm. Den gjorde susen! Det blev ÖGs och dans resten av kvällen. Linn vann vår ärofyllda tävling, jag fick konstiga drinkar, vissa var lite närgångna medan andra för tråkiga och efterfesten kom av sig. Kul med spontana utgångar!

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, tack för att du erkände mig som vinnare.=) var ändå ganska kul när man tänker på det så här efteråt (även om det inte var alltför kul i söndags morse...). Kul att fu är frisk, säg till när du vill träna, jag behöver bestämma med nån för att få ändan ur vagnen. PK

2008-11-17 @ 18:12:52
Postat av: Lottis

se jag borde klaga på dig oftare så du bloggar ibland :)

2008-11-17 @ 22:03:54
URL: http://www.gunsjo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0