Tomhet.

Det gick inte. Jag kunde inte. Jag skrev lite. Ritade fina bilder. Hittade på några formler, fullföljde mina uträkningar, präntade ner mina svar. Men jag vet att de var helt åt skogen. Jag är inte tillräckligt bra.

Man börjar undra om man inte egentligen är helt fel ute. När man försöker allt man kan, men ändå aldrig räcker till.

Det finns ju annat man kan göra. Jag är ganska bra på att städa. Skulle nog klara mig utmärkt i den branschen. Eller rensa ogräs. Kassan på ica skulle jag nog också kunna fixa. Vilka möjligheter.

Sommarlovet skulle ha suttit fint, om man hade förtjänat det. Nu är det bara alldeles tomt. Jag ska åka till systemet. Det behövs mer ikväll än vad jag trodde.

Inte tillräckligt bra.

Kommentarer
Postat av: Linn

nä vad är det här för depp?? Är väl iaf bättre att ha sommarlov än att inte ha det alls! å man kan inte deppa över en tenta förrän man fått tillbaka den. Förresten är det ingen mening att deppa alls. det ska ju bli kanonväder i helgen, tänk på allt kul du kan göra! man undrar ju varför i hela fridens namn man åker till Afrika...

2008-05-29 @ 13:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0