Taggad.

Jag är taggad! Phadderfest ikväll och jag har bestämt mig för att vara Tingeling. Grön klänning med "taggar" nertill (Tack siz för hjälpen!), vingar, spö och en himla massa glitter. Det blir visserligen väldigt sockersött, men jag har iallafall ingenting som är rosa, och ibland får man vara bara söt. Blir kul att se alla andra utklädnander, kamera är ett måste för kvällen!

Känner mig lite slö idag. Hade tänkt gymma imorse men var riktigt, riktigt trött så det var lika bra att strunta i det. Ingen idé att träna om man inte är motiverad. Får se hur jag mår imorgon, kanske orkar med ännu ett box intensiv-pass då istället. Det gäller ju att inte tappa nu när jag äntligen har kommit igång ordentligt!

Annars är det plugg som gäller, men det går riktigt segt. Mekanik är tråkigt och det är ännu tråkigare när det är sol ute. Jag försökte sitta några timmar med Micke igår men fick inte många tal gjorda. Vi hamnade, ofrånkomligt, på maskinparkens gräsmatta istället och njöt av vädret. Nu håller jag tummarna för att det ska regna hela helgen.

Måste fundera ut ett bra sätt att fästa mina vingar på klänningen nu. Förfest halv sex. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Blir avundsjuk, du låter så himla taggad... själv känner jag mig som en ballong som luften sakta har sipprat ur... o det värsta är att jag inte vet varför!

Ska iaf ta eftermiddagen ledig o bara slappa. Men ha det grymt ikväll o jobba lite på din stavning!=)

pk

2008-05-15 @ 14:48:54
Postat av: Jerry

vaddå mekanik är tråkigt?! Mekanik är det roligaste som finns! :D och är man inte motiverad att träna tränar man ändå mest för att visa kroppen vem som bestämmer! :P

kram påre!

2008-05-15 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0