Gym och sol.

Fredag = ledig. Riktig lat-dag idag, otroligt skönt. Gick upp hyfsat och åkte till gymmet. Har inte blivit något av det på länge eftersom ingen vill gymma de tider jag kan. Idag fick jag dock hjälp av en instruktör som satte ihop ett program åt mig. Han lovade att om jag följer det till punkt och pricka kommer jag snart att vara i topptrim. Härligt!

Fortfarande lika fint väder ute och resten av dagen spenderades på först på balkongen och därefter på gräsmattan på innergården. Blev lite röd, men det lägger sig nog till imorgon.

Det känns verkligen som att sommaren har kommit. Vi diskuterade sol igår. Alla verkar tro att det kommer bli en toppensommar i år och att slutet av juli samt augusti får det bästa värdet. Ingen vill minnas att just dessa månader har regnat bort de senaste åren. Att årstiderna har flyttat på sig och det numera är maj och juni som har mest sol. Själv är jag stensäker på att det blir likadant i år. Jag är ledig hela juni och halva juli. Perfekt!

Imorgon är det "Johan och Felle"-dagen. Utflykt och picknick och mys och fin middag och sådär. Den är ny för i år, känns som att en sån dag behövs ibland. Det var länge sedan vi gjorde något seriöst tillsammans. Ser verkligen fram emot det!

Och igår var det grill, ja. Lyxiga hamburgare med bacon och ost och sånt, mycket gott. Och nu ska jag iväg och....jaa, grilla! Man får ta vara på vädret som sagt :). På återseende!

(Jag tar tillbaka allt om att det inte går att byta design. Blogg.se fungerar hur bra som helst, Felle fungerar inte lika bra jämt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0