Gårdagens nyttigheter.

Igår var jag så duktig att jag bara måste skriva det här. Hann med följande:

¤ Två timmar laboration i maskinteknik. (Jag har kommit fram till att förbränningsmotorer inte är riktigt min grej)
¤ Tvättid, två fulla maskiner kördes och torkades
¤ Laga lunch (och äta lunch)
¤ Diska, ganska mycket
¤ Två timmar solning på balkongen
¤ Läsa en halv deckare (Jag kunde lägga ifrån mig den! Den var med andra ord sådär)
¤ Gå på phadderutbildning i Kårhuset (duktig föreläsare, dåligt ämne)
¤ Handla
¤ Laga stormiddag (Två kycklingar är betydligt jobbigare än en)
¤ Bjuda Martin och Linn på käk. (Kocken fick beröm)
¤ Träna box intensiv, bästa passet på evigheter
¤ Diska, ganska mycket, igen
¤ Äta och duscha och sånt, igen

Effektiv och fullt håll-i-gång, så ska det vara! Idag har jag kanske varit lite latare, men jag har å andra sidan haft fler lektioner. Ingen träningsvärk alls, det känns riktigt kul och motiverande med träningen, även om jag alltid är svimfärdig efteråt. Det känns att det ger!

Veckan är ljus, sett ur både vädersynpunkt och aktiviteter. Värmebölja väntar, jag ska fortsätta att arbeta på brännan, och jag ser verkligen fram emot lördag. Hungern tar över, ska gå och övertala mannen i huset att laga något gott. Bonsoir.

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj oj oj. Är avis att du inte får träningsvärk, jag får jobba på o träna lite mer så jag inte heller får det. Grillning ikväll då! ser ju ut som att vädret e bra så vi kanske faktiskt kan sitta ute o äta med! O som sagt var, kom gärna tidigare om du inte har nåt annat för dig, så vi åtminstone kan paxa grillen! massa kramar

2008-05-08 @ 11:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0