Det rullar på.

Nu är jag riktigt trött på ikea och dess utbud. Man kan inte kombinera billy-bokhyllorna som jag vill. Fel längd, fel djup, fel dörrar. Två besök på två dagar och ännu hopar sig problemen. Det får ordna sig, på något sett. Men det är sjukt mycket vi måste köpa.

LHC gick vidare till semifinal idag och jag slog vad med johan om att de vinner hela slutspelet. En flaska vin står på spel. Dock sa vi ingenting om huruvida flaskan ska vara oöppnad eller ej. Han får nog en urdrucken om jag förlorar.

Tentaresultaten har kommit upp. För somliga, jag själv inte inkluderad. Orättvist! Håller tummarna för en 4a i flerdimen, får antagligen veta imorrn. Hoppa av skolan och gå till sjöss annars?

Imorrn ska jag upp tidigt och baka göra en tårta till siz. Jag har varit sugen på gräddtårta med hallon hur länge som helst. (Flera dagar alltså). I alla fall är det roligare att ge bort den till någon, än att göra till sig själv. Man kan ju äta lika mycket ändå. (Och jag tränar inte, så jag kan äta hur mycket som helst!).

Det är ganska kul att vara hemma, fortfarande. Jag har spenderat rätt mycket tid på att göra ingenting. Är imponerad över mig själv som ännu inte tröttnat. Jag blir vanligtvis rastlös efter två dagar och måste ha något vettigt att sysselsätta mig med. Nu har jag äntligen lärt mig hur skönt det är att bara slappa. (Under en begränsad tid). Dags att sova. Sweet dreams.

Kommentarer
Postat av: siz

Tack så mycket för den supergoda tårtan! Hoppas du fick äta så mycket du ville också.=) Var iaf en väldigt trevlig överraskning imorse! Lycka till med färgen imorrn!

2008-03-19 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0