Bortgjord men laddad!

Jag känner mig dum. Ganska bortgjord. Jag skäms lite. Det var väldigt dåligt av mig att inte veta att inbördes möten slår målskillnad. Men även den bästa kan göra fel eller ha dålig koll och nu ska jag inte klaga mer på duktiga sportsajter som har koll. Stort tack till dig som förklarade läget, vill du ha ett något mer personligt tack får du nog ge dig till känna!

Mysig kväll igår, middag på Steve's med Burr, Oscar, Oscar och Johan. Riktig god mat, jag har verkligen underskattat det stället! Vi drog sedan vidare till 55:an för att se Frankrike och Italien göra upp. Matchen var väldigt underhållande till en början men ljudnivån var alltför hög och jag ganska trött så den sista kvarten kunde vi ha skippat.

Och idag kom min syster hem från sin treveckorstripp i Afrika. Med en härlig solbränna, fina presenter och en massa spännade historier från Tanzanias savanner. Jag är grymt avundsjuk men det är i alla fall skönt att ha henne hemma igen. Bjuder på en gammal bild, misstänker att den är tagen från förra sommaren (det står så på den iaf).



Nu börjar uppladdningen! TV:n ska slås på, ölen börja intagas, Sverigetröjan komma på plats och flaggan-på-kinden målas. Jag är peppad som tusan och håller stenhårt tummarna för oss ikväll. Tror vi kommer få en grym stämning här också, minst 10-15 pers ska tränga ihop sig i vår soffa. Go Sweden!

Kommentarer
Postat av: Jerry

Jag tror Sverige förlorar... Man ska inte hoppas på nåt då blir man bara besviken :P

2008-06-18 @ 21:41:33
URL: http://thecubeproject.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0