Meningslöst.

Jag har verkligen inte gjort någonting på hela dagen. Inte orkat ta för mig något, jag vet inte varför. Men jag antar att alla har sådana dagar. Det är bara tomt och allt känns så fruktansvärt meningslöst.

Det är väl vädret, delvis. Kallt och mulet och jävligt. Men något annat också. En ensamhet som känns lite skrämmande. Min syster är i Afrika, pojkvän i umeå, vännerna jobbar eller är upptagna på andra håll. Tror jag. Att lyfta luren och ringa någon hade varit en alldeles för stor ansträngning idag.

Kanske behöver man sådana här dagar. Kanske mår man bättre av lite ensamhet ibland. Jag vet i alla fall att jag saknar någon så oändligt mycket mer än vad jag trodde jag skulle göra. Jag önskar att du vore här. Nu. Inte om tre dagar.

Imorgon är det studenten och en av livets allra största dagar för tusentals ungdomar. För mig är det bara ytterligare en vanlig, oviktig dag som passerar förbi. Jag behöver verkligen komma bort.

Kommentarer
Postat av: Jerry Perry

Norrköping har jag hört ska vara fint såhär års... du kanske kan åka dit?

2008-06-12 @ 23:58:06
URL: http://thecubeproject.com
Postat av: Jerry

Jojo här uppdateras det friskt "ähäm!"

2008-06-15 @ 22:13:24
URL: http://thecubeproject.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0