Fotbollsträning och bad.

Jag tränade igår. Inför fotbolls-EM. Åt en massa chips och drack en massa öl och utstötte otaliga "Neeeeeej" och "Puh" och "Det är målet du ska sikta på för helvete, inte kameramannen!". Det kändes bra tyckte jag. Med träningen alltså, matchen gick ju inget vidare, men det är en bagatell. Jag tror stenhårt på oss i år!

Badat har jag gjort också. Ganska mycket till och med. Man vaknar och det är tjugoåtta grader ute, vad gör man om inte släpar med grabben eller Lotta eller någon annan till badplatsen? Tråkigt bara att det inte finns något riktigt bra ställe att åka till! Jag har satt upp ett mål för sommaren. I augusti ska jag ha finkammat området kring Lingköping och funnit den absolut bästa beachen.

För övrigt kan jag säga att man kan visst planera för en kväll och ändå vara en spontan människa. Att mina sommarplaner är sjukt diffusa för övrigt, att sommaren första jordgubbar alltid är underbara, att jag är lite besviken, att jag hoppas flygresan går bra och att jag undrar varför alla ska träffa Emma imorgon utom jag!?

Martin frågade mig idag om jag hade några idéer om nyår. DÄR kan man tala om planering. (Det visade sig dock att han menade midsommar. Ja, det är ju inte så stor skillnad).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0