Midsommar - bästa hittills.

Kom hem från Öland sent igår kväll. Härliga dagar, mer om dessa kommer senare. Nu till Midsommar.

Det blev toppen. Precis så som en midsommardag skall firas.

Humöret var lite lågt till en början när folk droppade in och hade glömt allt möjligt som de skulle haft med sig. Jag var lite trött och alldeles för stressad. När alla väl var på plats och vi högg in på all god mat försvann dock både tröttheten och stresskänslorna. Vi åt sill och lax och potatis och massor annat och sjöng otaliga vackra visor och skålade och drack mousserande vin och snaps och stämningen var härlig. Efter middag blev det sällskapsspel och kubb och drinkar och pianounderhållning och biljardmatcher och prat och skratt.

Som sagt, precis som det ska vara! En kväll i goda vänners lag. Helt klart, bästa midsommarafton hittills!

                                 
Johan, Linn o Martin               Jag och Sandra        


             
Oscar o Maria              Tom  Pontus o Jerry
           
                                      
Pianoguden Erik         Underbar pose (Martins alltså)

Jag kan nog tänka på mig att fira nästa år också. Men då ska vi banne mig ha jordgubbar på tårtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0