Dagens ungdomar.

Mysigt igår. Den blev 55an såklart, Burr och jag och några tjejer till som vi träffade där. Det är en av fördelarna med Linköping, man träffar verkligen alltid någon man känner.

Det blev en hel del öl och massa prat och fotboll på storbildsskärm och en himla massa nästan-studenter som hade haft mösspåtagning och var ute och festade medan de ännu var unga och oförstörda.

Jag blev lite förvånad över hur rättframma de är, de där dagens ungdomar. Alla vågar säga vad de tycker. Inte så att jag klagar, det är alltid kul att höra att man är söt och Burr lämnar nog gärna ut sitt nummer, men ändå. Jag börjar känna mig så gammal. "Så där var det inte på min tid..."

I vilket fall som helst var det en himla mysig kväll. Sådana blir det definitivt fler av i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0