Ännu en molnig sommarlovsdag.

Det är skönt med ett tomt hus.

Idag var en såndär lat-dag igen. Typisk sommarlovsseghet. Har bara slappat, spelat lite biljard, surfat runt på nätet, lagt pussel, lyssnat på bokband, spelat quadrapop, ätit grandiosa fryspizza, druckit cola, sett på film samt slökollat på fotbollen. Rätt skönt på ett sätt, men jag tröttnar efter en dag. Det räcker. Nu vill jag aktivera mig igen.

Vi fick ett infall och bestämde oss för att åka på en tvådagars-utflykt, jag och min grabb. Vi har köpt massa mat och packat ner spritköket och tältet och fiskespöt och regnkläderna. Sticker tidigt imorgon bitti (så snart jag har vattnat pappas älskade växter).

Vart vi ska åka? Det tänker jag inte avslöja här. Lite för riskabelt med tanke på min stora läsarkrets. Ni får allt vänta tills jag kommer hem igen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh vad spännande! Jag är jättenyfiken på vart ni ska åka!! Västervik? Omberg? Hoppas ni har studerat smhi:s sida noga så ni vet vart ni ska för att undvika att använda regnkläderna.=) Ha det super! PK

2008-06-26 @ 08:39:41
Postat av: Maddis

jaa jag vet, men internet har bråkat massor och jag har haft fullt upp med annat :)

2008-06-27 @ 13:17:32
URL: http://maddiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0