Dags att lämna regnet.

Vilket skitväder. Konstant regn i två dagar nu. Hade planerat både en golfrunda och lite fotbollslir idag, men ingetdera är speciellt kul i regn. Det blev en runda på stan istället. Växlade pengar och köpte skor. Och så träffade jag Erik. Tog en lång fika och pratade minnen och framtiden.

Sol hade varit nice, men jag ska inte klaga. Imorgon åker vi! Jag och min grabb tar swebus upp till Stockholm på förmiddagen och flyger till Burgas på sena eftermiddagen.

Jag har nästan packat färdigt. Resväskan kommer allt vara helt full när jag är klar. Jag har med mig alldeles för mycket och kommer säkert inte använda två tredjedelar av alla nerpackade kläder. Men jag tänker ta med dem ändå. Bara för att jag kan.

De senaste årens resor har inneburit mycket släpande på bagade hit och dit och väldigt noga utvald packning för att slippa bära för mycket. Nu åker vi charter och behöver inte släpa någonting. Alltså kan jag packa ner hur mycket som helst. Awesome.

Nu ska jag dricka te och återgå till soffan och min bok. Blir nog en film lite senare också. Hörs om en dryg vecka, om jag inte känner för att interneta i Bulgaria (men det känns inte så troligt). Nu ska jag njuta... Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jerry

Ha de gott!!

2008-07-08 @ 12:49:44
URL: http://thecubeproject.com
Postat av: Linn

Å ha det jättebra nu då! Saknar dig redan.=) Hör av dig när du kommer hem o berätta hur du haft det! PK

2008-07-09 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0