Nu får jag dricka alkohol i USA.

Ett år äldre. Känns på ett sätt lite tråkigt. Tjugo var en mycket bra ålder. Jag vet inte om jag vill bli så mycket äldre. Men det är inte så mycket att göra åt, bara acceptera.

Hursomhelst var det en väldigt trevligt dag igår. Väckning på morgonen med sång och paket, tårta och varm choklad. Hade en väldigt lat förmiddag, åt en lång frukost och såg på film med Johan.

På eftermiddagen blev det en sväng in till stan för att bl.a. fylla på alkoholförrådet. Hämtade sedan upp Oscar, åkte hem till mig och fixade lite käk. (Hemgjord smörgåstårta blev verkligen en hit!) Kvällen blev ganska lugn, men supertrevlig. Härligt sällskap, god mat, fint väder och brudarna vann kubben, vad mer kan man begära?

      
                                 
            
          

        


Tack så jättemycket för alla presenter, hälsningar och grattisönskningar!

Nu är firandet över. Vädret ser ljust ut. Och snart åker sticker vi iväg. Medelhavet. Soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0