Resan i bilder.


SUNNY BEACH


     
Hotellrummet med balkong

  
Hotellpool                 Johan åker

     
Många härliga kvällar med god mat och fina drinkar!


ISTANBUL

     
På väg                                     Backiga gator!                 Vattenpipor             Supergott!

     
Blå moskén                                                 På närmare håll                     Haghia Sofia

   
Turkiskt bad!         En inlindad Johan     I två värdsdelar samtidigt!

I Sverige regnar det och jag längtar tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: finns massa bilder med honom och mig på men inga som är lämpliga för bloggen ;)



Sen springer inte jag runt och vill ta kort med honom och mig på, känns ganska patetiskt.

2008-07-19 @ 15:38:44
URL: http://felindas.blogg.se/
Postat av: Linn

Najs bilder! Blir jättesugen på att åka nu! Ses i övermorrn o hörs ikväll. PK

2008-07-21 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0