Ingen sommar utan Kolmården.

Strålande sol och klarblå himmel - perfekt dag för ett besök på Kolmården!

Jerry hämtade upp mig vid halv elva och körde oss lugnt och säkert till djurparken. Det blev en heldag med mängder av djur, både rariter och mer vanliga arter, fräscha hamburgare till lunch, en riktigt häftig delfinföreställning, ännu mer djur och en supergod glass på vägen hem.

Nu är jag ruskigt trött och har lite ont i fötterna. Men det var det värt. Man blir verkligen glad av en sån här dag!

Mycket mer behöver inte sägas. Bilderna får tala för sig själva!





















Imorgon bär det av till Lund med bilen fullastad av trätrall. Mina föräldrar åker ner till Skåne så jag och Johan passar på att utnyttja tillfället att få skjuts. Har en del att fixa i vår lägenhet, såsom persienner och tavlor samt en mycket sliten balkong. Förhoppningsvis ska vi även hinna med en picknick på Lomma Beach, middag, Linns specialdrinkar och en möjlig utgång. Det märks!

(Anm. De skarpa, fina bilderna är tagna av mästerfotografen, det vill säga Jerry)

Kommentarer
Postat av: Jerry Perry

Jag är inte bara mästerfotograf jag är även expert på att köra lugnt och säkert så det så :P

2008-07-02 @ 00:38:50
URL: http://thecubeproject.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0