Fräsch.

Skönt med en ledig dag igår. Nu känner jag mig utvilad, fräsch och reda för nytt slit. Bara tre dagar kvar på jobbet, sedan är det dags för semester igen! Tiden går fort och jag ångrar verkligen inte att jag bad att få många timmar dessa två veckor. Cash blir det, kul har jag, nyttig känner jag mig och bäst av allt; det är så otroligt mycket skönare att vara ledig när man har förtjänat det!

Sov rätt länge idag och städade lite innan jag cyklade in till stan. Fixade några ärenden som jag borde ha gjort för länge sedan, växlade tillbaka pengar och bokade tid hos frisör samt optiker. Jobbade ynka sex timmar, gick hur bra som helst, och tog sedan en fika med Erik på Steve's. Det känns alltid så bra att träffa honom. Vissa försvinner, men jag vet att han alltid kommer finnas kvar.


Studentskiva & Student 2006

Semester igen ja. På måndag följer jag med Johans familj till Gotland. Vi tar färjan till Visby där vi sedan hyr cyklar för att utforska norra delen av ön. Ser verkligen fram emot veckan! Cykla några mil per dag, fika, bada, bo på små vandrarhem och bara njuta av en av Sveriges vackraste platser. Helt perfekt.

För övrigt känner jag mig stark, målmedveten och kanske till och med lycklig.

Nu borde jag sova, men jag känner mig oförskämt pigg. Det är det jobbiga med att börja sju varannan dag och tolv eller ett på övriga dagar. Svårt att få en bra dygnsrytm. Men jag överlever.

Puss&Kram //Felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0