Dag för dag.

Idag var en bättre dag. Jag måste bara sluta tänka på alla saker samtidigt. Sluta oroa mig i förtid. Sluta gräma mig i efterhand. Leva lite mer dag för dag.

Har börjat packa så smått inför flytt. Eller ja, vi har gått till Willys och hämtat bananlådor, och jag har bestämt mig för att rensa i min garderob. Det är en bit på vägen i alla fall, och ikväll ska jag ägna några timmar åt städning är det tänkt. Efter att jag och linköpings-grabsen har hejat fram Sverige till vinst mot Tyskland förstås. Handbollskväll hos Krisse är planen.

Upp just nu är också att mängder av personer ska komma och hälsa på. Eller iaf Emma, Burr o Erik, och de är ganska häftiga. Blir tre värda helger. Och imorrn ska jag antagligen fika med Sandra, som flyttat ner hit till Skåneland.

Jag börjar bli riktigt trött på mitt stökiga liv. Då menar jag stökig som i att vår lägenhet ser ut som ett bombnedslag, om man ska använda ett snällt ord. På så sätt ska det bli väldigt skönt att flytta. Slänga allt skräp. Försöka ha lite bättre ordning i fortsättningen. Men det blir segt med ytterligare fyra månader i en etta.

Nu ska jag försöka slita mig från datorn och ta tag i högarna med skräp. See ya.

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj! Trodde man aldrig man skulle få höra, att du är trött på att bo i bombnedslaget...=) Jag tröttnade efter en kvart.....(skoja bara). Synd att du har så mkt att göra på lördag, skulle vart kul att träffats ute! Men slå en pling om du ska t nåt uteställe, jag har fixat både studentleg o cykel nu.=) O oroa dig inte för plugget, hittade just mitt flerdimblock vilket betyder att jag kan hjälpa dig.=) Läsvecka 4 får du boka in många pluggeftermiddagar med mig, jag är ledig hela veckan. Och sista bra nyheten, nästa lördag ska vi på sminkning o fotografering kl 14.45 på våning tolv i Turing Torso!! Kramar

2008-01-25 @ 10:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0