Phadderhysteri.

Tänkte egentligen gymma nu på morgonen men träningsvärken i armarna satte stopp för det. Blev en lugn sovmorgon istället, skönt att äta frukost och läsa morgontidningen hur länge som helst.

Jag har tagit tag i det mesta nu. Hade en ovanligt företagsam dag igår. Efter två föreläsningar ägnade jag eftermiddagen åt flerdim och räknade en massa tal. Gick ovanligt bra och jag ska nog kunna ta ikapp resten i helgen. Handlade, lagade sjukt god flygande jacob, diskade samt hindrade lägenhten från att börja gro igen. Nu är det (bortsett från golvet) fint här igen. Skönt att vara duktig och ha en ledig helg framför sig där bara nå få pluggtimmar är inplanerade. Annars blir det som sagt opera i Malmö och en del träning ska också hinnas med.

Var på intervju på Hallands igår också. Krisse har nominerat mig till sexmästare, en av förmansposterna, och jag trodde det skulle vara en oseriös liten frågestund. Var inte alls beredd när de frågade saker som "Vad har du tänkt laga för mat på den sittningen?", "Varför borde just du bli sexmästare?" och "Vad har du för förmanslöften?". Blev mest en massa stammande svar och jag kände mig ganska bortgjord. Nu ska jag bearbeta det och försöka gå vidare. Finns andra saker att engagera sig i, för sexmästare på Hallans blir jag definitivt inte :)

M-phös har presenterat sig och nu har alla drabbats av phadderhysteri. Vilken röra. Ingen kan bestämma sig, alla har lovat olika personer att vara med dem, och nu kommer det fram vilka som egentligen inte tycker om varandra. Lite småkul men jag är mest trött på karusellen. Spelar inte jättestor roll vilken phaddergrupp man hamnar i egentligen, och det är två månader kvar tills grupperna ska vara anmälda. Sluta hetsa säger jag.

Dags för dusch med förhoppning om att jag ska orka lyfta armarna tillräckligt högt för att kunna tvätta håret. So long.

Kommentarer
Postat av: Linn

Aj aj, du skippa träningen i fredags. jaja, då får du ta röda stången idag istället.=) Ses snart. puss

2008-02-10 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0