Olägligt och orättvist.

Det är verkligen inte rättvist. Det är elakt. Det är ologiskt. Och det är jävligt olägligt.
Mitt högra öga är rött och lite svullet. Baserat på gammal erfarenhet har jag själv ställt diagnosen ögoninflammation. (igen!?) Om detta är korrekt kan jag nog påstå att jag är fullkomligt körd. Det är en vecka kvar till tenta och jag behöver ägna större delen av helgen samt nästkommande vecka åt att studera. Hur i helvete ska det gå till om jag knappt kan läsa talen i matteboken!?

Kommentarer
Postat av: Linn

suck suck. Svårt att koncentrera sig. Stirrande in i värmeljuset framför en som man tänt för att få lite mys-stämning till pluggandet. plingade på msn och alldeles för mycket pauser med chokladätande, tedrickande och toabesök (av allt tedrickande). Men på något magiskt sätt går det alltid vägen ändå. Jag ska nog överleva min 15e och förhoppningsvis sista tentaperiod också. PK

2008-03-03 @ 20:11:45
Postat av: Linn

What? När du nu e hemma i Lkpg efter tentan o allt o har massor tid, varför uppdateras din blogg inge? Ses snart! (Visst vill du hitta på en massa roliga saker med mig i Lkpg före påsk?) PK

2008-03-14 @ 09:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0