Glädjerus.

Idag kunde jag inte undgå att vara glad. Det var en sådan bra dag bara.
Vädret spelade nog in ganska mycket, det var länge sedan solen hälsade på och den här torsdagen värmde den ordentligt.
Träningen igår var den bästa på riktigt länge, både om man ser till kvalitén på passet och min egen insats. (Jag kände av en lätt träningsvärk i Rectus Abdominis när jag vaknade imorse, och det var flera år sen sist).
Tog tag lite i skolarbetet igår och ägnade hela kvällen (bortsett från det timslånga boxpasset) åt ekonomitänkande.
Det gick sedan riktigt bra på vår redovisning i industriell ekonomi idag, alltid kul att få beröm.
Efter skolan träffade jag Sandra och fikade i ett antal timmar. Gamla minnen kan man prata om hur länge och hur ofta som helst.
Och så har jag fått en lägenhet. En trea på 65 kvadrat som är färdig för inflyttning om en dryg månad. Precis en sådan lägenhet vi velat ha, och det är visserligen läskigt att skaffa sig en sådan, men samtidigt ska det bli otroligt skönt! Nu blir det till att ägna påsklovet åt att skaffa möbler och planera inredningen :)
Min cykel rullar bra, vinden har mojnat, förkylningen lättat, stämningen i skolan är på topp (kollektiv matteångest)  och det mesta känns helt enkelt bra.

Februari är dock verkligen en tråkig månad, ingenting händer utöver det vanliga. Tentorna kryper allt närmare, men jag gör så gott jag kan. "Det viktigaste är inte att vinna, utan att kämpa hårt, ha kul, festa lagom mycket, träna och komma i form till beach 08, och att inte villa bort sig på Willys". Det vet ju varenda kotte. (Men det är ju kul att vinna också). Tja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0