Underbar.

Ja, det var ett sen tag. Vet inte riktigt vad jag ska säga till mitt försvar, men helgen var fullspäckad och resten av mina mycket rimliga skäl till frånvaro tänker jag inte ta upp här.

Mitt nya liv har pågått i en dryg vecka och nu tror ni säkert att jag har hållt mig borta från bloggandet för att jag inte vågat erkänna att det har gått åt skogen. Riktigt så drastiska ska vi inte vara, men visst ligger det lite i det
. Som någon kommenterade tog jag mig nog vatten över huvudet när jag bestämde mig för att allt skulle bli bättre på samma gång. Fester har av förklarliga skäl varit svårt att hålla sig från, ordentlig sömn har jag inte fått på länge och motivationen till plugg är låg, riktigt låg. Men å andra sidan har jag haft en helt underbar helg och känt mig lyckligare än vad jag gjort på flera månader. Eftersom detta är själva målet med hela "nya livet"-grejen måste jag därför säga att jag ändå tycker jag har lyckats till viss del.

Som sagt, vilken helg! Totally awesome. Älskade Emma, Ida, Becca och Emma var här och förgyllde tiden. Det var galet mycket fest, tjejsnack, skratt och minnen.


Hämtade upp dem på stationen i fredags eftermiddag och vi hann med en fika på Espressohouse innan det var dags att åka hem till mig och förbereda oss inför kvällen. Krisse hade födelsedagsfest på Hallands, en mycket efterlängtad tillställning, och det blev precis så kul som vi hoppats! Förfest, sittning, mellansnack, fest, dans till stängning och därefter grym efterfest hos mig med singstar fram till halv sex på morgonen. (Ja, stackars grannar).

Lördagen var lite lugnare. Sightseeing i Lund, snabbvisit i domkyrkan och ännu ett besök på Espressohouse. Tacos och förfest, mängder med drinkar och ännu mer singstar. Den planerade utgången blev visserligen aldrig av, men det blev en toppenkväll ändå. Helt fantastisk!












(Ja, det går alldeles utmärkt att äta cider. Gott är det också, men man mår lite illa efteråt. Och det är kallt!)

Thank you babes!


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha. Ja stackars dina grannar... de är nog rätt trötta på singstar vid det här laget och förbannar nog den som uppfann det... =) PK

2008-12-10 @ 08:32:15
Postat av: linge

ååh vad fina bilder felle :) Det var en galen kväll ;) snart åker vi hem, håll ut! pössss

2008-12-16 @ 09:55:45
URL: http://linges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0