I Lund händer det grejer.

Fullt upp. Jag har pluggat ekonomi hela veckan. Typ. Träffat lite folk också. Men mest pluggat.

Kort resumé.

FREDAG: Sista kvällen i Linköping, fin middag hemma och sedan öl på 55:an. Väldigt trevligt. Jag saknar folket redan, men det är så skönt att veta att de finns där. Finns kvar. Vi ses ju till jul igen.

LÖRDAG: Äckligt försenat tåg till Lund (med miljoner kg packning, ungefär) där jag sov större delen av vägen, och äckligt försenad stadsbuss (med miljoner kg packning, ungefär) till lägenheten. Packade upp, fixade iordning mig och stack sedan till Henke och därefter vidare till Malmö. Vi käkade, drack öl och planerade lite nollning.

SÖNDAG: Plugg med Micke. Tidig middag på stan (grekisk restaurang) med kusin och moster och sedan häng med Johans bror + flickvän hemma hos oss. Vi såg på "Barnhemmet" och jag drömde konstiga drömmar, men annars var det trevligt.

MÅNDAG: Plugg med Micke, Brange, Victor och Sofia. Lite OS. Inte mycket mer.

TISDAG: Fortsatt plugg med gänget. Träffade Gustav och Madde på kvällen. Bakade pizza och åt kladdkaka och pratade bort ett antal timmar. Supermysig kväll.

ONSDAG: Igår? Mycket plugg. En film på sen-eftermiddagen för att koppla bort tankarna, och sedan plugga hela kvällen.

Idag var det tenta, och den var mest skum. Inget av det som brukar komma, och jag lagt mest vikt vid under pluggandet, var med. Däremot var det en hel del matte. Ganska kul, men jag har ingen aning om jag gjorde rätt. Det märks.

Nu måste jag slänga i mig lite mat och skynda mig ner till stan. Ska träffa phaddergruppen och planera lite samt inhandla diverse prylar som behövs till vårt tema. Och så ska jag köpa öl. Hoppas på bastu och öl ikväll, det har jag förtjänat!

Grattis Emma darling! Jag ringer dig! Snart. Sen. I eftermiddag.

Puss Felle

Förresten, så är någon alldeles för snäll och bra. I just dont think I deserve you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0