Fräsch kamera.

Alla som känner mig vet nog att jag har lite svårt för att ta farväl av kära ägodelar. Min kamera är ett exempel på detta. Den har ett antal år på nacken, är stor för att vara en kompakt digitalkamera, väldigt klumpig och har en trasig batterilucka som hålls på plats av tre gummisnoddar.



Den borde ha kasserats för länge sedan, men eftersom det fortfarande går att fota med den har jag väntat på att den ska gå sönder helt.

Idag tröttnade jag dock på denna långlivade, sega, pryl som verkar vara odödlig, och köpte en ny ändå.

Den är röd.

Vi får väl se. Jag tänker ge den en chans, men blir jag inte nöjd återgår jag till min gamla hederliga tvåmegapixelkamera. Att slänga den vore för mycket begärt. Den fungerar ju?

Kommentarer
Postat av: emelie

Hahah du är lite som jag, eftersom alla ägodelar skapar minnen! :)

dock har jag hört att den där kameran skall vara ganska bra :) eller bra för att vara en digitalkamera :)

2008-08-13 @ 11:43:20
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Linn o pappa

Hm... sitter o funderar på vem det egentligen var som betalade för kameran, det framgick inte riktigt....=)

2008-08-19 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0