Nollesöndag-onsdag + Utedisco.

Hellu! Fullt ös var det igår, och då menar jag inte bara regnet! Nollesöndag (som i år råkade infalla på en onsdag) är en dag då nollorna är utklädda så att de passar in på respektive grupps tema, och sedan går runt och får hälsa på alla olika utskott på Maskin och Industriell Ekonomi. De sjunger egengjorda sånger och får lösa uppgifter och utföra uppdrag. Allt är sjukt kul och gruppen blir verkligen tajtare!

I alla fall, klockan ett på dagen var festen i full gång!


Jag var ganska fin





Nollorna var sjukt taggade!


Här träffar vi I-phös. De har det ganska bra.


Eriks vätskebälte var rätt snyggt.


Erik och Robin är med och leker.


Teamwork!


Sara från M-cafét sitter inte i sjön.


Dessa killar däremot, satt ganska nära sjön.


Dags för att bada. Jag också, såklart.

Efter badet är mina minnen lite luddiga. Vi klarade av de sista stationerna och gick sedan till Helsingkrona för att basta och fortsätta festen. Någonstans här åkte jag hem en stund för att "vila", men kom tillbaka vid tolv på natten för att gå på Datas utedisco.

En hel del öl gick åt, tror vi konsumerade fyra-fem flak bara i vår grupp. Jag körde varannan cider. Det i kombination med bastu var kanske inte världens smartaste idé. Men det var ändå en sjukt kul dag och kväll! Jag älskar att vara phadder!

Idag har jag sovit, en hel del. Välbehövligt. Lite sliten är man allt. Åkte ner till skolan på eftermiddagen och lirade volleyboll och sedan blev det Novalund med siz. Råkade köpa två tröjor och en t-shirt som jag kanske inte behövde egentligen (speciellt som jag försöker spara pengar...) men de var sjukt fina. Oemotståndligt.

Har lite grejer att fixa nu, sen blir det sängen. Hörs!

Puss Felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0