Jag behöver rutiner.

Jag längtar ner till Lund nu. Till vår alldeles egna lägenhet där man får ha det precis som man vill. Till att gå upp tidigt på morgonen och få saker gjorda. Till att ha rutiner och en vettig dygnsrytm och till att gå och lägga sig på kvällen och känna att man verkligen uträttat något.

Jag vet, jag är konstig. Det är sommarlov och jag är ledig och kan sova bort hela dagen och inte göra någonting, men jag är bara så trött på det. Skitväder, folk jobbar och jag borde göra saker men det går inte. För mycket tid och jag fortsätter skjuta upp och ignorera mina måsten.

På lördag åker vi tillbaka! Jag ska visserligen ägna kommande vecka åt plugg, men det blir ändå skönt att komma "hem".

Och ikväll ska jag till Oscar och käka mat och spela spel (TP?) eller se på film eller bara umgås. Träffa Martin och Molle igen. Som på den gamla goda tiden.

Men först blir det käk här hemma. Mammas nylagade flygande Jacob med jordnötter. Mmm! Det kan nästan inte bli bättre:)

Puss&Kram! //Felle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Hoppas plugget går bra o lycka till på torsdag om vi inte hörs innan, hör av dig efter så hittar vi på nåt skojsigt! Har en liten present t dig från Rimini också!! Kramar

2008-08-19 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0