Fullspäckad nollning.

Tjoho! Nollningen är i full gång! Vi har schack-tema. Jag är vit drottning med all makt och kör med nolle-bönderna. Vi har fått en riktigt bra grupp, och allt är bara sjukt kul!

Nice bakisdag igår. Åkte till Linn vid halv tio, sydde klart min utklädnad, stekte massa korvar till lunch och stack sedan till Skrylle för att springa en runda. Löpningen gick väl sådär, har inte sprungit sedan i maj någon gång, men det var nice att komma ut i skogen ett tag! Frisk luft och fin natur. Film och grönsaker med dipp på kvällen satt fint.

Och imorse var det upp tidigt för att slinga håret, nu är jag blond igen och det är toppen! Träffade nollorna mitt på dagen och sedan dess har det varit fullt upp. Rundtur och fotografering och volleyboll och grillning och öl och slutligen fest på M-caféet. Världens röj och underbart folk!

Avslutade med fyllekäk på Statoil, med femtio centiliter cola och en french hot dog för tjugo rikdsdaler. Hur värt som helst!

Nu borde jag nog sova. Ska upp om ungefär fem timmar och ska iväg till Tyskland imorgon. Lagren behöver fyllas på. Veckan som kommer är fullspäckad och pepp!

Puss Felle

Kommentarer
Postat av: Linn Antberg

Bra, det låter ju som att slingningen blev ok i alla fall. Ha de bra i Tyskland idag då o hör av dig mot slutet av veckan (hur går det med vår Sturup-skjuts? Fråga om den vill ha en påse muffins och vilken sort? =)) PK

2008-08-26 @ 09:49:46
Postat av: Linn

Säg till förresten om du behöver komma hit o stryka kragen.=)

2008-08-26 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0