Förändringar.

Tillbaka i soffan, den vita villan i Malmslätt, Linköping, Universum. Allt är sig likt, men ändå inte.

Jag har varit borta en vecka och för en gångs skull har världen här hemma inte stått still. Min bästa killkompis ska plötsligt flytta till Canada, en lite mer avlägsen kompis ska bli pappa, och min äldsta syster ska gifta sig!

Själv har jag fått två myggbett och lyssnat sönder musiken på min MP3-spelare, det är ungefär så förändrad jag är.

Men jag är inte bitter. Gotland var fint och jag är verkligen, verkligen glad för er skull!

Woohoo, Grattis Danni!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Låter ju som att ni haft det händelserikt på Gotland. Två myggbett. Wow, det kanske är två olika myggor det... inte att leka med...=) ses ikväll! PK

2008-08-11 @ 14:42:53
Postat av: Jerry

Ja ä inte bitter :P hähä Tony Rickardsson :)

2008-08-11 @ 20:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0