Det går i ett.

God kväll bloggen! Jag är trött som ett ägg och kommer stupa i säng vilken sekund som helst. Hade tänkt ta en riktig slappdag idag, men har gjort rätt mycket saker ändå. Det brukar bli så.

Fem tvättmaskiner har körts och tvätten torkats, jag har planerat lite nollning med Erik, sedan tagit en promenad ner till stan med Lotta och även följt henne till ÖG:s, AFb och Kårhuset (En långpromenad med andra ord!), vilat lite i soffan, åkt och handlat, lagat pestolax, käkat middag, diskat, städat och packat. Puh.

Imorgon, tidigt, sticker jag och Linn till hufvudstaden. Släktkalas ungefär, och jag tror inte att jag har träffat ens hälften av alla människor som kommer att vara där. Lite spännanade, och kul. Planerar även att gå och ut och göra stan på kvällen/natten innan vi tar tåget tillbaka till Lund på söndag förmiddag/middag.

Ingen vila här inte!

Men mycket att göra är bara himla kul. Jag överlever!

Puss Felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0