Bordershop is the shit.

Tyskland var nice! Vaknade vid halv åtta imorse och blev hämtad av Erik. Bilade via öresundsbron, genom Danmark till Rödby och sedan färjan över. Första gången på Bordershop för min del, vilken underbart ställe! Hur mycket som helst till riktigt schyssta priser.

Vi fyllde bilen med 36 flak öl och cider, 18 liter sprit och några lådor vin. Det bör räcka genom nollningen :P



Erik lastar



Bilen var hemma och urlastad vid halv sex på kvällen. Hade två timmar på mig att handla, laga mat, diska, städa, duscha och fixa iodrning mig innan nollegruppen kom hit för att ladda inför morgondagen. Allt gick kanon och peppen för nolle-söndag-onsdag är riktigt hög!

Nu är jag trött, trött trött och ska kasta mig i säng. Åtminstone åtta timmars sömn skulle vara välbehövligt inatt.


M.C.A - Maskin chess Association

Godnatt!

Puss&Kram Felle

Kommentarer
Postat av: Emma

Här åker du genom danmark och Köpenhamn utan att komma förbi och säga hej! Fyttirackans på dig!

2008-08-27 @ 08:43:27
Postat av: Linn

Vilken fiiin vit drottning MCA har.=) Ser ut att vara en oerhört välsydd mantel, och även löparnas shorts ser mkt fina ut.=) Hoppas ni klarar er idag i regnet.PK

2008-08-27 @ 09:07:04
Postat av: Jerry Perry

Åka så långt i en Saab? Modigt....

2008-08-28 @ 21:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0