Midsommar

Nu dricker vi vin. Burr och jag alltså. Mousserande vin i ett "STUDENT 2004"-glas. Helt rätt!
Vi ska till Motala. Eketorp, närmare bestämt. (Tror vi). Det lär vara trerätters-middag och fördrink och vin och vi känner inte en enda, bara två, och det kommer bli sjukt kul!

Som veckan, som varit helt kanon. Precis som det ska vara. Måndagkvällen med flickorna var över förväntan. Mycket trevligt och inte så stelt. Det kändes nästan helt normalt, ända tills den kommentaren fälldes som medförde att jag numera tvivlar på att vi nånsin blir vi igen. Kanske gör det ingenting. Kanske var det ändå försent, men nog sved det.

Jobb tisdag onsdag torsdag, Inte jättekul kanske, men helt okej. Rutinerna sitter. Marita var snäll och jag är ju bra. Sen var det kul också. Efter jobbet alltså. Vi cruisade runt stan i Burr's bil och drog in folk till 55:an. Drack öl i tisdags, och i onsdags, och igår kunde vi inte dricka öl (för vi hade ingen) så vi grillade hos mig, med Wasell och Jeppsson, och spelade kubb (vi vann jättenästan) och såg på världens sämsta film. Och vid midnatt åkte jag till Johan som hade pokerkväll, fast med biljard och Per var full, Gustav kåt och Olof mest snäll så jag vann lite. Vid två stack grabbarna, och sen var det...kul...
(Johan var full)

Idag åt jag sill och så och nu åker vi. Grattis på midsommar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0