Alkohol dödar bakterier

Ja. Det kan man tro. Men lik förbannat sitter jag här igen och gnisslar tänder av vrede över att jag aldrig lär mig. Visst blev det bättre för ett tag, men den dimmiga och glada värmen ersattes snart av feber. Vi spelade pictionary och drack drinkar och det var massor folk och nu vill jag bara att de ska gå hem så jag kan få sova. Varför förstår de aldrig när det är dags att lämna, när festen är slut? Eller så är jag elak nu. Ibland blir jag trött på människor.

Och Burr bangade, så nu får jag inte träffa dig förrän efter Arvika. Hoppas du har det alldeles alldeles underbart där och super för två (mig också).

Vi ska åka imorrn. Jag vill inget hellre. Fåren väntar.

Det gick ganska bra att jobba ändå. De var snälla. Jag mådde kasst och Maria tryckte i mig panodil och Fredrik blandade till en mirakelmedicin mot förkylningar, sen blev jag bättre och vi var elit.

Nu krossar Per glas och jag får inte diska, men musiken tystnar och jag tror det är ett gott tecken. Dina drinkar var i alla fall godast och det är underbart att du är min.

Kommentarer
Postat av: kimia

visste exakt vaad felle?

2007-07-12 @ 14:34:50
URL: http://kimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0